Понеділок, 05.12.2016, 19:33
Вітаю Вас, Гість

 



Головатчук Марія  Богданівна

 - інстуктор з фізичного виховання
педагогічний стаж - 4 роки

Педагогічне кредо:

"Прекрасне і красиве в людині
 немислиме без уявлення
про гармонійний розвиток
організму і здоров’я.
"

 

 

    Визначаючи одним із пріоритетних напрямів діяльності дошкільного закладу - фізкультурно-оздоровчий, наш колектив спрямовуює свою діяльність на покращення фізкультурно-оздоровчої роботи відповідно до вимог  Листа Міністерства освіти і науки України «Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації фізкультурно-оздоровчої роботи в дошкільному навчальному закладі» від 27.08.2004 р. № 1/9-438, забезпечуючи здоровий спосіб життя через системне використання різноманітних засобів та форм роботи з фізичного виховання, загартування та оздоровлення дитячого організму; формування системи валеологічних знань про себе та необхідних знань, вмінь та навичок з охорони свого життя та здоров`я.


Здоров'я здорових вимагає профілактики й корекції до яких у першу чергу слід віднести корекцію порушень постави, плоскостопості і положень кінцівок, регулювання м'язового тонусу, оптимізацію рухів у суглобах, корекцію діяльності серцево-судинної і дихальної систем, вдосконалювання вестибулярного апарату, покращання орієнтування у просторі, подолання надмірної ваги. Саме тому інструктор з фізкультури нашого закладу перетворює одноманітні заняття на заняття-вистави, що дарують дітям радість і приносять користь їхньому фізичному, інтелектуальному розвитку, формуванню міжособистісних стосунків, використовуючи Програму М.Єфименка "Театр фізичного виховання".

 

 

 

 

 

 

Як зацікавити дитину заняттями фізичною культурою?


        Добре, якщо дитина сама потребує рухів та із задоволенням виконує нові завдання. Ви повинні підбадьорити дитину, продемонструвати, яка вона міцна, сильна, спритна. Збудити інтерес у дитини до занять допоможе також і демонстрація її вмінь перед іншими членами родини або однолітками. Так поступово у дитини розвинеться впевненість у своїх силах та бажання вчитись далі, засвоювати нові, більш складні ігри та рухи.
        Якщо у дитини немає бажання займатись, проаналізуйте причини негативного ставлення до фізкультури, щоб в подальшому створювати більш сприятливі умови.


Чим і як займатись?


         Кожна вправа, кожна рухлива гра має своє завдання, мету, значення, у зв”язку з чим вони поділяються на 5 основних груп.
         До 1 групи входять вправи, що спрямовані на відпрацювання правильної постави, правильного положення голови, плечей, інших частин тіла. Саме ці рухи сприяють правильному фізичному розвитку.
        До 2 групи входять вправи, які будуть містити елементи акробатики. Вони спрямовані на розвиток спритності, гнучкості, швидкості реакції і виконуються зі страхуванням. Батьки повинні бути дуже обережними і уважними, щоб забезпечити повну безпеку під час виконання цих рухів ( перекидання, розгойдування, висіння вниз головою тощо).
        3 група вимагає рухливих ігор, в яких використовується ходьба, біг, стрибки тощо. Для проведення рухливих ігор необхідний колектив: дитина грається із батьками, або із старшими братами, сестрами, однолітками.
        До 4 групи входять вправи з використанням різних предметів. Тут дуже важливою є винахідливість батьків, яка допоможе підготувати для дітей різні цікаві перешкоди для перелізання, перестрибування (пролізти під стільцями, перелізти через ліжко, перестрибнути через кубик тощо). У цих вправах важливим є не стільки точність виконання, скільки швидкість пристосування до незвичних умов.
       5 групу складають музично-ритмічні вправи, які виховують у дітей граціозність, пластичність, усвідомлене виконання рухів із ритмом віршів, пісень і музики.


      Шановні батьки! Якщо Ви систематично будете займатись зі своїм малюком фізкультурою, то це буде доброю запорукою того, що син або донька зростатимуть здоровими, спритними, сильними, матимуть правильну поставу, красиво ходитимуть.
      А ще фізкультура допоможе розвинути у дитини такі цінні риси характеру, як дисциплінованість, організованість, звичку дотримуватись правил особистої гігієни.

 

ЗМІЦНЮЮЧИ ФІЗИЧНЕ ЗДОРОВ'Я ДИТИНИ МИ ВИКОРИСТОВУЄМО ВСІ МОЖЛИВІ ЗАСОБИ РУХОВОГО РЕЖИМУ. СТВОРИЛИ ОПТИМАЛЬНИЙ РУХОВИЙ РЕЖИМ, ЯКИЙ ВІДПОВІДАЄ БІОЛОГІЧНІЙ ПОТРЕБІ  ОРГАНІЗМУ ДИТИНИ. ТАКИЙ РЕЖИМ ВКЛЮЧАЄ В СЕБЕ :

 

  • РАНКОВА ГІМНАСТИКА ;
  • ЗАНЯТТЯ З ФІЗКУЛЬТУРИ;
  • РУХЛИВІ ІГРИ;
  • ФІЗКУЛЬТУРНІ ХВИЛНКИ, ХВИЛИНКИ ЗДОРОВ'Я, РУХОВІ РОЗРЯДКИ;
  • ПІШІ ПЕРЕХОДИ;
  • ГІМНАСТИКА ПРОБУДЖЕННЯ;
  •  ФІЗКУЛЬТУРНІ РОЗВАГИ;
  •  СПОРТИВНІ СВ'ЯТА;
  • ДНІ ЗДОРОВ'Я.

Нестандартне

фізкультурно-оздоровче обладнання

     Для реалізації завдань з формування у дошкільників здорового способу життя педагогами Тлумацького дошкільного навчального закладу «Сонечко» створено розвивальне середовище, мета якого: забезпечення необхідних умов для високоякісного проведення різноманітних фізкультурних заходів з достатньою кількістю фізкультурно-ігрового інвентаря, великими та малими атрибутами для спортивних ігор та занять фізкультурно-спортивного змісту, наочним матеріалом для імітації рухів, цікавими спортивними іграшками. Задля підвищення інтересу дітей до фізичної культури, стимулювання різноманітної рухової активності, педагоги розробили та успішно використовують нестандартне фізкультурне обладнання, яке заохочує малят випробувати свої сили, зміцнює впевненість у собі, викликає позитивні емоції. Незвичайний погляд на звичні речі збуджує дитячу уяву, цікаві ігрові прийоми спонукають долати невпевненість, боязливість, ніяковість, створюють невимушеність, викликають почуття святковості, добрийнастрій. А за таких умов покращуються й кількісні показники.

     Дитячий садок - це місце, де дитина проводить значну частину часу. Тому саме дошкільний заклад має великі можливості у здійсненні ряду заходів із питань збереження здоров'я. Він є єдиним організмом із тісними взаємозв'язками всіх його структурних компонентів.