Понеділок, 05.12.2016, 19:38
Вітаю Вас, Гість

Керівник гуртка - Заремба Оксана Василівна

Програма роботи

   гуртка з бісероплетіння

        «НАМИСТИНКА»

                на 2014 – 2015 навчальний рік

  Пояснювальна записка: світ дитячої фантазії надзвичайно різноманітний і яскравий. Творчому самовираженню дитини допомагають заняття з образотворчого мистецтва, зокрема плетіння з бісеру.
     Плетіння з бісеру чи намистин – цікавий розвивальний вид прикладного мистецтва, що сьогодні користується значною популярністю. Бісер використовують для виготовлення прикрас, фігурок тварин, квітів, сувенірів, цими маленькими різнокольоровими намистинками оздоблюють одяг та вишивають.
     Для дітей дошкільного віку бісероплетіння є унікальною можливістю знайомства з творчістю й цікавим заняттям. Плетіння бісером розширює творчі здібності дитини, навчає добирати кольори й вигадувати різноманітні візерунки та мотиви, розвиває і удосконалює дрібну моторику рук, а також елементарні математичні навички, зокрема усний рахунок.
     Робота з бісером та намистинками сприяє особистісному розвитку дитини: формує внутрішню дисципліну, посидючість, терпіння, вміння доводити розпочату справу до кінця. А головне – дарує дитині хвилюючі миті спостереження за процесом народження шедеврів, які створюються її руками. До того ж вироби з бісеру – чудовий подарунок, зроблений власноруч.

     Мета: розвивати дрібну моторику рук, елементарні математичні навички, вміння доводити розпочату справу до кінця;
Виховувати дисципліну, посидючість, терпіння, відчувати радість при виготовленні чудового подарунка;
Вчити дітей нанизувати бісер і зав*язувати вузли; нанизувати бісер одного кольору і розміру;почергово нанизувати бісер різного розміру і різного кольору; нанизувати дугами; скручувати у спіраль;


     Завдання: навчити добирати кольори й вигадувати різноманітні візерунки; ознайомити з елементарними технологіями бісероплетіння, покозати дитині, як кінцем дротинки нанизувати бісеринку. Звернути увагу дитини на роль математики під час плетіння бісером на прикладі чергування намистинок різних кольорів. Слідкувати за тим, щоб дитина подовжувала нанизування і рахування намистин до необхідної довжини виробу. Заохочувати і підтримувати дитину, бути поруч з нею на шляху до цікавого світу рукоділля.

          Творчих успіхів!