Понеділок, 05.12.2016, 19:37
Вітаю Вас, Гість
 
 
 
 
 

  Керівник гуртка -

     Шкварок Мар'яна Ярославівна

 

 

 

 

 


Керівник гуртка з образотворчої діяльності організовує роботу з дітьми образотворчої діяльності (малювання, ліплення, аплікація). Виявляє і розвиває творчі здібності дітей, спільно з вихователями вивчає індивідуальні особливості вихованців, планує в ході заняття завдання різних рівнів складності відповідно підготовці та розвитку кожної дитини, а також веде індивідуальну роботу. Крім стандартних занять проводить заняття у формі бесіди, спостереження, екскурсії, втягує дітей у пошукову та експериментальну роботу, формуючи їх творчу активність в образотворчій діяльності.

 
 

«Листівка для мами»

(конспект заняття з образотворчої діяльності для дітей старшої  групи)


Мета: Розвивати у дітей естетичне сприймання.
           Виховувати бажання виготовляти красиві листівки
           для рідних людей. 
           Ознайомити з технікою малювання манкою.
Обладнання: зразок роботи, клей ПВА, тарілочки з манкою,
                        прості олвіці, аркуші кольорового картону,
                        шаблони цифри 8, шаблони квітів, ілюстрація
                        на тему «8 Березня».
Хід заняття
Вступна бесіда вихователя.
- Яка зараз пора року? (Весна)
- Який місяць? (Березень)
- Яке свято ми святкуємо в березні? (Свято жінок)
Діти з вихователем розглядають картинку.
Бесіда за картинкою.
- А зараз ми з вами виготовимо для ваших мам красиві листівки. За допомогою чого ви зазвичай малюєте? (Пензлики, фарби…)
- А сьогодні я вам пропоную намалювати листівку манкою. Так. Тією самою манкою з якої мама варить вам смачну кашку. Її можна не лише їсти, але і малювати нею. Для цього спочатку ми, за допомогою шаблонів, створимо святкову листівку. Беремо шаблон цифри 8, розміщуємо його на верхній частині аркуша картону, лівою рукою притримуємо, а правою - олівцем обводимо по контуру. Тримаємо міцно, щоб шаблон не зрушився з місця. Обвівши олівцем цифру 8, те саме робимо з квітами, розміщуючи їх за бажанням і власним смаком. Потім відкриваємо клей і акуратно, пензликом змащуємо малюнок. Намастивши клеєм, ми посипаємо зверху манкою.
Діти виконують роботу за зразком вихователя.
Підсумок заняття.
Розглядання робіт.
 

Летючий корабель»

(конспект заняття з образотворчої діяльності з елементами ТРВЗ для дітей середньої групи)

Мета: Розвивати в дітей фантазію, творче мислення.
           Виховувати акуратність в роботі.
           Закріплювати вміння наклеювати готову форму на аркуш 
           паперу, розміщуючи її посередині аркуша. Закріплювати
           вміння малювати  кольоровими олівцями. Вчити
           проявляти ініціативу під час малювання.
Обладнання: Аркуші паперу, готові форми прямокутника, ножиці,
                        клей ПВА, серветки, кольорові олівці, різні варіанти
                       малюнків до теми. 
Хід заняття.

Вихователь: Дітки, ви знаєте дуже багато різних казок. Погляньте, будь ласка, на цей малюнок і скажіть що це за казка. 
Демонструю ілюстрацію до казки «Летючий корабель».
Запитання за змістом казки.
- Дітки, скажіть яким видом транспорту є корабель? (Водний)
- Але якщо він летючий, то по чому пересуватиметься? По воді? (Ні. По небу)
- Давайте трішки пофантазуємо. За допомогою чого наш корабель летітиме? (Крила, акумулятор, повітряні кульки, весла, парашут…)
- На яку геометричну фігуру схожий корабель? (Прямокутник)
- Давайте ми з вами зараз наклеїмо на аркуш паперу основу нашого корабля – прямокутник. (Виконують роботу за зразком.)
- Дітки, а що ми намалюємо обабіч корабля? Хто чи що ще може летіти з ним разом? (Хмаринки, птахи, літак, дельтаплан…)
- А тепер візьміть олівці і намалюйте на кораблі те, за допомогою чого він летітиме на вашу думку. Діти малюють.
- Чудові кораблики у вас вийшли, дітки. Хто на них може подорожувати? (Гномики, звірята, самі діти та інші варіанти)
- Але що це? Летючий корабель раптом почав збавляти швидкість. Як ми допоможемо йому знову піднятись в повітря? (Скинути на землю припаси, дути на кульки, залити пального, швидше веслувати, попросити птахів допомогти…)
Підсумок заняття.
Діти з вихователем розглядають малюнки, діляться враженнями.